De Sponsorcommissie is blij en verheugd te kunnen melden dat onze “Man of the Match” sponsor, Restaurant Vie Food & Drinks de sponsorovereenkomst met s.v. Huizen heeft verlengd.
Afgelopen seizoen was eigenaar Justin en zijn team al sponsor van deze populaire 2-wekelijkse s.v. Huizen rubriek en leuk is te melden dat er al diverse Huizen-1 spelers, die tot Man of het Match werden verkozen, hun diner-bon hebben gebruikt!

Over Vie Food & Drinks
Dit leuke en gezellige restaurant is gevestigd aan Kerkstraat 60 in het centrum van Huizen en u kunt hier terecht voor lunch, borrel en diner.
Binnen is het restaurant erg gezellig en modieus ingericht, en zowel aan de voorzijde als achter het restaurant kunnen gasten ook van een comfortabel en zonnig terras genieten.

We zien uit naar een lange samenwerking met Vie Food & drinks en bedanken hen via deze weg nogmaals voor hun sponsoring.
Sponsorcommissie s.v. Huizen