Beste leden,
De zomervakantie is weer voorbij en aanstaande zaterdag begint voor de meesten de competitie weer. Een goed moment voor een update vanuit het bestuur.

Nieuwe penningmeester a.i.
In de afgelopen weken hebben zowel Klaas Vos als ook Marianne de Groot afscheid genomen bij het bestuur. Wij vinden dit erg jammer en willen hen beiden nogmaals bedanken voor alle tijd en energie die zij in onze vereniging gestoken hebben.
Versterking van het bestuur is hierdoor wel noodzakelijk en wij zijn daarom blij om te kunnen mededelen dat we in de persoon van Steven Hoogenberk een nieuwe penningmeester a.i. hebben kunnen vinden. Steven zal zich binnenkort voorstellen, dus houdt de site goed in de gaten.

Status sportpark
Door de vakantieperiode zijn er weinig ontwikkelingen te melden met betrekking tot de bouwactiviteiten op ons sportpark. Binnenkort zullen de gesprekken met de gemeente weer opgestart worden en dan zullen wij ook weer met een uitgebreide update komen.

Bedankt vrijwilligers
Als het seizoen is afgelopen, dan gaat de club toch gewoon dicht? Niets is minder waar! De afgelopen vakantieweken is er veel gebeurd op de club. Er is onderhoud uitgevoerd aan het gebouw, extra schoonmaakwerk, onderhoud aan de velden etc. Hebben jullie ook de schitterende nieuwe stoelen op de tribune gezien?
Bij deze willen wij iedereen bedanken die er de afgelopen weken met man (vrouw) en macht aan gewerkt heeft om de club weer op tijd klaar te krijgen voor de start van het nieuwe seizoen. Zonder deze geweldige vrijwilligers zijn wij nergens. BEDANKT!

Laten we er met zijn allen een mooi seizoen van maken. Wij hebben er in ieder geval zin in. We rekenen op veel mooie momenten op het veld én langs de lijn.

Namens Bestuur s.v. Huizen,
Dennis Molenaar