Deze week staat in het teken van waardering voor de scheidsrechters en spelbegeleiders, die zich elke week opnieuw inzetten om onze wedstrijden soepel en sportief te laten verlopen. Dankzij hun inzet kunnen de teams en spelers genieten van een eerlijke en leuke pot voetbal.

Om hen hiervoor te bedanken, krijgen alle scheidsrechters a.s. donderdagavond, onder het genot van koffie en taart een blijk van waardering.

Helaas wordt het steeds moeilijker om voor elke wedstrijd een scheidsrechter te vinden. Er zijn tegenwoordig veel andere keuzes te maken, en het vak van scheidsrechter wordt niet altijd aantrekkelijker door bijvoorbeeld grensoverschrijdend gedrag van spelers, begeleiding en ouders. Gelukkig verloopt het merendeel van de wedstrijden sportief, en kunnen we na afloop de handen schudden. Laten we vooral dat positieve vasthouden en met respect met elkaar én de scheidsrechter omgaan.

Wil je ook helpen om de wedstrijden van een scheidsrechter te voorzien? Meld je dan aan via ikwordscheids@svhuizen.nl

Of loop vrijblijvend eens binnen bij het wedstrijdsecretariaat en stel al je vragen.

Bestuur s.v. Huizen