De eerste trainingen van ons eerste elftal zijn alweer achter de rug. En de komende oefenwedstrijden staan ook al op de planning.

Nog eventjes en dan is het alweer zover. De wedstrijden van het eerste elftal in de 3de divisie.

Net als vorig jaar kan je als niet-spelend lid en als 65+ lid je member card komen ophalen in de kantine.

Ophalen kan op:

Zaterdag 3 augustus van 13.30 uur tot 14.30 uur – voor de oefenwedstrijd van het eerste.

Dinsdag 6 augustus van 19.00 uur tot 20.o0 uur voor de oefenwedstrijd van het eerste.

Daarna liggen de kaarten nog een maand op het wedstrijdsecretariaat.

Ben je spelend lid?

Als spelend lid krijg je geen lidmaatschapskaart meer thuis. Via de Voetbal.nl app heb je een spelerspas voor dit seizoen waarop je KNVB-nummer staat en die je kunt laten zien als je naar een wedstrijd van Huizen 1 wilt komen kijken.

Met je kind kijken bij Huizen1?

Dat is uiteraard geen probleem. Kinderen t/m 12 jaar hebben altijd gratis entree.

Seizoenskaart voor de echte trouwe fans!

Heb je liever een seizoenskaart voor alle thuiswedstrijden van Huizen 1? Voor EUR 105,- heb je hem in je bezit. Wil je er een aanschaffen? Stuur dan een e-mail naar bestuur@svhuizen.nl

Voor vragen bestuur@svhuizen.nl

Member card