Beste leden,

Halverwege Augustus zullen we de betaalverzoeken voor de jaarlijkse contributie gaan versturen.
Zoals bekend, zal dit wederom via ClubCollect verlopen.

Dit jaar zijn er een aantal wijzigingen in het proces:
Nieuw is dat je het bedrag ook nu automatisch kunt laten incasseren: je hoeft dan niets te doen. (als je IBAN nr reeds bekend is)
De incasso van het gehele bedrag zal dan in de 2e helft van september plaatsvinden.

Omgekeerd betekent het dus ook dat als je dat NIET wilt, je zelf tijdig een keuze dient te maken:

• Je betaalt in 1x via iDeal op een tijdstip dat jou uitkomt
  • Je kiest voor betaling in termijnen (max 4 met termijnen van max 60 dagen)
    NB: de kosten per termijn betaling bedragen EUR 1,30

Wanneer er na 60 dagen nog geen betaling is ontvangen, zullen we extra EUR 10 laatbetalingsboete in rekening brengen.

Ook nieuw is dat we de opvolging van openstaande contributiebedragen uitbesteden aan ClubCollect.
Zij zullen voor ons contact met de leden gaan opnemen wanneer de uiterste betaaltermijn is overschreden.

Deze maatregelen worden ingevoerd om de administratieve lasten te verminderen en om ervoor te zorgen dat alle leden tijdig hun contributie voldoen.

Wat betekent dit voor de leden?

1. Betaalverzoek van ClubCollect medio Aug: de leden ontvangen een betaalverzoek per e-mail (of Whatsapp als er niet op de mail gereageerd wordt) Mocht je vragen daarover hebben, klik dan op de link in het betaalverzoek en stel je vraag. Op die manier krijg je het snelst antwoord.
  2. Keuzeperiode: Leden hebben 30 dagen de tijd om een betaalkeuze te maken.
  3. Automatische incasso: Indien er binnen de gestelde termijn geen betaalkeuze wordt gemaakt, zal sv Huizen de contributie automatisch incasseren van het bij de club bekende rekeningnummer.

Het bestuur van sv Huizen benadrukt dat deze maatregel niet alleen de efficiëntie van de contributie-inning zal verbeteren, maar ook eventuele betalingsachterstanden helpt te voorkomen. Het blijft echter belangrijk voor de leden om tijdig een keuze te maken die past bij hun persoonlijke financiële situatie.

Voor vragen of opmerkingen over deze nieuwe werkwijze kunnen leden contact opnemen met de ledenadministratie via clubcollect@svhuizen.nl

Met sportieve groet,
Het Bestuur van sv Huizen