Dankzij de verkoop van de Grote Clubactie-loten kunnen we binnenkort fantastische activiteiten organiseren voor onze jeugd! Vele maken dit allemaal mogelijk, en daarvoor willen we iedereen die een lot heeft gekocht nu al enorm bedanken.

Wist je dat er afgelopen week weer Superloten zijn verkocht?

Elise Veerman, had een top week! Zo verkocht Elise een Superlot aan Kevin van Heusden van Engitech Systems en aan Veerhaven Administratie.

Geweldig gebaar van ons erelid Jan Jaap Bunschoten!

Afgelopen week zijn Daan Bakker en Stijn Eijpe langs geweest bij Jan Jaap, die maar liefst 2 Superloten heeft gekocht voor de Grote Clubactie. Dit royale gebaar verdiende zeker een persoonlijk bezoekje om hem te bedanken. Dankjewel, Jan Jaap, voor je enorme steun!

Met nog een paar weken te gaan kunnen we met trots zeggen dat we ontzettend goed op weg zijn! Onze jeugdleden doen geweldig werk en timmeren hard aan de weg voor een fantastische opbrengst. En natuurlijk nu al een groot dankjewel aan alle lotenkopers, want zonder jullie zouden we dit succes niet kunnen bereiken!

Laten we samen de laatste weken nog even knallen en er een onvergetelijk resultaat van maken!

Help mee en koop zoveel mogelijk loten voor onze jeugd! Samen kunnen we ons doel bereiken.

Een Superlot koop je via: https://lot.clubactie.nl/superlotkopen/

Samen maken we er een groot succes van!

Vragen? groteclubactie@svhuizen.nl