Woensdag 19 juni was het weer zover; het Bakkerij Kruijmertoernooi ging weer van start.
Wat was het weer een fantastisch! De zon scheen, de scheidsrechters stonden klaar en bijna 200 kinderen konden niet wachten op het 1ste fluitsignaal!

Vol enthousiasme ging elk team vol op de bal, met als doel scoren en winnen. En dat deden zij! Soms win je de wedstrijd en soms win je van jezelf.
Want hoe spannend is het?! Als 5 jarige, vaak voor het eerst meedoen aan een toernooi, is al een overwinning op zich toch?!

Met aanmoediging van de vele supporters was het voor de kinderen sowieso al een feestje.
Veel positieve reacties gehoord langs de lijn, heel fijn!

De winst ging dit jaar vooral naar de Springplank, gefeliciteerd allemaal!
Onze sponsor Christiaan Kruijmer kwam persoonlijk de prijzen uitdelen, samen met zijn dochter, hoe leuk was dat!

Ook Kinderopvang Huizen was aanwezig met een zeer sportief parcour! Leuk te zien dat de deelnemers en broertjes en zusjes hier volop gebruik van maakten!

Wij danken Bakkerij Kruijmer voor de sponsoring, Kinderopvang Huizen voor hun aanwezigheid en zeker ook hun sponsoring en aan alle vrijwilligers voor hun inzet en zien jullie hopelijk volgend jaar? Noteer alvast de 3de woensdag van juni!

Ps woensdag 26 juni is er nog een training voor deze doelgroep. Aanvang 16.00 tot 17.00, wees welkom allemaal! Locatie s.v. Huizen, aanmelden kan via deze pagina, of kom gerust (leeftijd 4 tm 6 jaar).

Organisatie Bakkerij Kruijmertoernooi