Beste leden van s.v. Huizen,

Bij deze willen wij u informeren dat onze gewaardeerde secretaris, Marianne de Groot, per 1 september 2024 haar functie in het bestuur van s.v. Huizen zal neerleggen. Marianne heeft de afgelopen jaren met toewijding en inzet haar rol als secretaris vervuld en een belangrijke bijdrage geleverd aan het reilen en zeilen van onze vereniging.

Helaas heeft Marianne, vanwege persoonlijke redenen, besloten om haar werkzaamheden binnen het bestuur te beëindigen. Wij respecteren haar beslissing en willen haar hartelijk bedanken voor de vele uren en energie die zij in s.v. Huizen heeft gestoken.

Wij wensen Marianne veel succes en geluk toe in de toekomst en hopen dat zij ook in de komende jaren betrokken zal blijven bij onze vereniging, zij het op een andere manier.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van s.v. Huizen